200508

Jag har precis komit hem från jobbet. Jobbade från klockan 7- 4 så är lite små död just nu.
Men det hindrar knappast mig ifrån att träna en dag som dena. Nej för min del så blir det ett intensiv jympa pass klockan halv 8 & sen solariet. Men först så hade jag tänkt fixa iordning lite käk till mig eftersom att familjen övergett mig. Eller pappa & syster är hos faster & mamma är på konferens i några dagar.
Så troligtvis blir det väl en grekisksallad, känns lätt + att jag inte är så hungrig, men ska man träna så måste man äta!
Imorgon blir det jobb igen för min del, fast imorn blir det på mitt andra jobb (biltema) skönt att ha två jobb så att man får lite variation. Börjar iaf 6 imorn bitti, men som tur var så är jag morgonpigg så jag klagar inte.

Ska kirra en sallad nu & sen packa ihop träningskläderna, vi hörs sen kära vänner!

Här kommer några få bilder ifrån i lördags, kommer mer senare.
336005-540

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0