190508

Idag har det varit en riktigt lång & inte allt för rolig dag.
Började dagen med att jobba från 7 till halv 2 & då var det bara att pallra sig iväg till skolan för att ha lektion fram tills halv 6. Men tiden gick fort & vid halv 6 tiden så mötte jag upp min prins på stan, vi köpte med oss en varsin sallad från cupido & bega oss hem till mig. Nu har vi nyligen smällt i oss våra sallader & ligger & kollar i min taxfree kattalog som kom idag. Nu är det inte långt kvar till turkiet tjejer, endast 3 veckor!

Nej nu däremot mina vänner så ska jag ta & packa väskan med badkläder & ge mig iväg på vatten jympa.
Imorn blir det jobb hela dagen igen, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh kom taxfree katalogen idag inför turkie??

2008-05-19 @ 19:56:47
Postat av: Martina

vill ha!!! ;D

2008-05-19 @ 20:17:46
URL: http://mlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0