180508

Gårdagen var great, men tyvär inte vädret!
Kvällen började med grillning hemma hos sophie, tyvär så var ju inte vädret så bra så det blev till att käka inne.
Blev lite alkoholspel & roligheter också under kvällen & alkoholen flödade.
Skulle sammanfatta kvällen som en rolig kväll  med trevliga människor.
Mamma kom & hämtade mig & kakan vid halv 2 då vi nog hade fått i oss lite för mycket av det goda & inte mådde allt för bra. Nej bra mådde jag inte för påvägen hem vevade jag ner bilrutan & spydde ner hela bilen, oups!
Så väl hemma var det bara för mamma stackarn att tvätta bilen, förlåt mamma ;)

Idag däremot har jag spenderat största delen av dagen i sängen, men har även varit ute på en lång promenad.
Nu blir det vindruvor & tv hela kvällen, börjar ju jobba 7 imorn bitti, jippi!

Bilder från gårdagen kommer upp sen men tyvär så har emma & sophie inte orkat sig in på msn & skicka dem till mig än, men dem kommer, håll ut!



Såhär känner jag mig nu, trött & sliten ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0