170508

Han tyvär inte med någon uppdatering igår så jag får ta det idag istället.
Gårdagen började med jobb klockan 7-3, sen drog jag iväg & tränade & solade.
Sen vart det en mysig middag med famijen & sen en jätte lång promenad.
Skulle även kika  på hockeyn, men jag sov sen läng tillbaka.
Och idag är jag uppe med tuppen men inte utan anledning för om 20 min så ska jag ta bussen iväg till jobbet & börja jobba klockan 8.
Sen efter jobbet så blir det träning & sola & sen ikväll så ska jag på fest hos Sophie! :)

Nej ska kila nu, ha en underbar dag.
Jag skriver mera senare


Kommentarer
Postat av: emma

jävlar va roligt det kommer bli ikväll gums :D

2008-05-17 @ 12:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0