150508

Jag var trött som en gnu imorse, orkade knappt pallra mig upp.
En rejäl huvudvärk, feberfrossa & kanske lite feber stod på tapeten dena dag.
Men trotts detta tog jag mig faktist iväg till skolan för jag hade ju som sagt prov att göra, gjorde provet & pallade även med so:n men sen så fick det vara nog. Jag gick till skolsyster & gnällde varpå jag fick ledigt & gick hem.
Eller jag kom aldrig hem, jag kände att min frossa kunde behöva en trevlig lunch med en underbar vän.
Så jag mötte upp min kära vän Sandra på stan varpå vi tog bussen upp till gränbyC för att äta lite gott käk på deras italienska restaurang & för min del blev det som vanligt deras underbart goda cesarsallad.
Kände mig bra mycket bättre efter en mysig lunch & massa skitsnack med Sandra. Hon fick mig frisk varpå vi gick & strosade runt i lite butiker. Sandra var tyvär sjukare än jag så när jocke kom för att hämta mig så skjutsade vi även hem sandra så att hon knde krypa ner i sängen & krya på sig.
Sen spenderade jag några timmar hemma hos min vän jocke, vi skjutsade även gaucho & hans uppklädda vänner till en vän, för för deras skull så vankas det studentskiva ikväll.
Sen tog vi en sväng hem till Jonas & lekte en sväng med honom men sen kom huvudvärken till baka & Jocke sötnosen skjutsade mig hem.

Nu ikväll så ska jag träna i 1 timma & sen sova snabbt eftersom att det blir till att jobba tidigt imorn.
Så tyvär joss så kommer jag inte ikväll!

Ska ringa emma & även sophie nu, hörs kanske senare om jag är vid liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0