140508

Jag är helt död, mina ögonlock vägrar vara öppna så jag skirver ett litet kort inlägga innan jag slumrar in vilket lär bli snarast!
Tog bussen till allians klockan 7 imorse för att där spela skol dm.
Skol dm som vi inte ens ska snacka om, för det slutade precis som vi trodde i kaos & vi förlorade som sagt alla matcher. Det ända roliga var tjaffset med nördarna, vi bänkade dem för att dem sög & sen letade dem upp idrottsläraren & sen blev det masa tjaffs & dem började grina, det tyckte jag var kul!
Nu ska jag sova & sen ska jag plugga & träna, blir säkert inge plugga men jag ska tvinga mig själv.'

Natti natti nu kära vänner

Kommentarer
Postat av: roney

en annan gick ju och plockade hem silvret, mohaha..
säg o,a katedral, säg o,a katedral :D

2008-05-14 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0