130508

Första & sista inlägget denna Tisdag!
Idag har jag verkligen haft fullt upp, det har varit en riktigt hektisk dag & jag har bara stressat runt mest känns det som. Klockan ringde halv 6 imorse & jag var som en soombie med lyckades trotts de pallra mig till jobbet. Jobb dagen var stressig med en massa & göra så jag stressade mest runt hela dagen från 7 till 4, sen vart det bussen hem för att fixa & få i sig lite mat fort & sen ta bussen in till stan igen för ett intensiv jympa pass. Körde på riktigt hårt som vanligt & var helt död & genom svettig efteråt. men trotts detta så pallrade jag mig till solariet för att sola en snabbis & bli änu svettigare, trodde knappt det skulle gå?
Solade i 20 min & sen var jag tvungen att stressa för att hinna köpa matsäck tills morgondagen, tyvär var alla köer sega som aldrig förr & jag missade bussen & sprang runt på stan i en halvtimma utan att ha ett dugg att göra.
Nu har jag iaf stressat i dushen & stressat med att fixa håret & nu stressar jag för att sova känns det som.
Snart så går jag nog in i väggen av all stress, måste ta & lugna ner mig något!

Imorgon ska vi spela skol dm.
Vi kommer förlora men jag & moa ska göra det bästa av situationen, önska oss lycka till!
Nu måste jag verkligen sova för alarmet är ställt på halv 6.
GODNATT KÄRA

Juste idag är det den 13 maj & vi åker till turkiet den13 juni vilket betyder att det inte är långt kvar nu tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0