120508

Hej kära vänner, haft en bra måndag hitills?
Min måndag har iaf varit helt okej men rätt trög, har varit sjukt trött vilket jag inte kan förstå.
Iaf så började jag jobar klockan 7 imorse till halv 2 & sen så begav ja mig av till skolan för att möta upp moa & sedan ha den sista innebandy träningen innan dm. Tyvär så är vi sämst så vi får helt klart ta det hela med en kackspark & ha kul, eller nått?  Kan bli svårt när man är världens sämsta förlorare?
Jaja iaf så vet vi ju att vi kommer förlora alla matcher så då kännse det ju inte lika tungt när man redan är medveten om det, hehe! Nu ska jag snart ut & springa en runda & sen så blir det middag & iväg på vatten jympa.

Ha en underbar sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0