110508

Det blev en lång promenad idag innan maten.
Köpte en glass till min prins som belöning för att han håller på att sluta snusa & vindruvor till mig själv.
Sen vart det en mys middag med familjen, var tyvär äcklig mat (kyckling=blää) så fick inte i mig så mycket energi.
Vilket jag kanske hade behöft för efteråt så drog vi ut på en lång jogging tur som avslutades med 200 situps & massa armhävningar & upphopp, sen så kom myggen så det var bara att synda in.
Nu så ligger vi nydushade i sängen & har precis kollat på andra avenyn & nu är det parlamentet.
Tänkte avsluta kvällen med att se på sanningens ögonblick inna jag slumrar in.

Klockan är ställd på halv 6 så kan vara bra att vakna i tid.
Imorn ska jag till skolan sen också efter jobbet för att snacka ihop oss om skol dm & träna lite.
Jag & moa skastyra upp det sista imorn helt enkelt, är ju vi som står för det hela men vi tror helt klar på kaos som förra året, men hoppas på en trevlig överaskning.

Godnatt nu kära vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

ses i eftermiddag snygging.

2008-05-12 @ 09:15:35
URL: http://moahelmersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0