100508

Just nu så ligger jag i sängen & myser mest med min kärlek.
Blir kanske in till stan sen & se på ishockeyn klockan halv 11, men först så ska jag äta vindruvor, mums.

Idag väcktes jag tidigt av pappsen, vi skulle in till stan så tidigt som möjligt så att man skulle kunna hinna sola sen i det underbara vädret. Jag fick iaf med mig en svart bikin med guldsömmar från hm & ett par vita tygskor hem som mamma var snäll & köpte till mig. Kan lägga upp bilder sen men just nu så sitter bikinin på
Har inte tagit av den efter all solning idag, har varit för lat helt enkelt.
Iaf så har vi solat hela dagen, är röd som en kräfta i ansiktet just nu kan jag säga.
Sen vart det en lång promenad & sen en massa god grillad mat, mums!
Nu ska min prins goffa i sig chips & dricka massa alko cider, han kommer nog bli full eftersom att han redan har druckit massa whisk & öl med pappsen. Jag personligen nöjer mig med bubbelvatten & vindruvpr, dubbelt så gott enligt mig!

Nej nu ska jag busa & ringa min vän Jocke & höra vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0