080508

Jag är för bra, precis så tycker jag om mig själv just nu efter att ha gjort klart en massa arbeten, ibland måste man få vara lite sjävgod.
Ikväll så har jag pluggat satan & tränat så att svetten rann.
Jag fick hem lite kläder & ett par skor idag som mammsen hade beställt åt mig. Det var ett par spartanska sandaler, 3 linnen, ett par shorts & en cardigan. Du är allt bra du mamma & i helgen så ska hon även köpa ett par chinos & en bikini åt mig, sötnöt!

Nu däremot kära vänner så ska jag försöka somna på störtt, för imorgon så börjar jag jobba på biltema klockan 7 så jag tänkte ta cykeln trotts en outhärdlig smärtta i stjärten, för att jag cyklat så mycket & långt. Men det ska jag nog klara av (en idé vore en kudde?) så det blir till att cykla hemifrån klockan 6 imorn & därav står alarmet på klockan 5 så det är nog bäst att jag slumrar in nu .

336005-470
Termometern står just nu på 20 grader i poolen så kom & plaska med mig gott folk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0