080508

Jag har klarat av en lång & svettig skoldag idag så nu så känner jag mig duktig.
Jag, moa & martina jobbade faktist på väldigt bra idag på alla lektioner så ett stort + till oss.
Sen kom pappsen & hämtade mig för han skulle köpa en massa tårtor av skolan som han ska bjuda alla på sitt jobb på imorn eftersom att det är sista dagen & han byter jobb sen, lycka till pappsen!

Nu sitter jag faktist tro det eller ej & pluggar, jag har lite saker som måste bli klara tills imorn som jag kämpar på med just nu. Hade tänkt göra klart allt imorn på min jätte långa sovmorgon men dem ville att jag skulle jobba på biltema så jag ställde upp snäll som jag är, det är ju trotts allt pengar.

Men nu snart så ska jag ta en paus i pluggandet & ge mig iväg för att träna, det är jag värd känner jag.
Nej kära vänner nu ska jag svettas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0