070508

Får man flörta på jobbet?
Det skulle jag bra järna vilja veta för annars skulle jag väldigt järna sätta personerna som blinkade galet mycket åt mig idag på plats. Först så var det en kille som satt i kassan, (väldigt tjock & ful var han) som flörtade öppet & oblygt. Men jag drog direkt & höll mig på lång avstånd & gömde mig mellan hyllorna. Och sen var det en annan kille som förföljde mig & lyckades vara där jag var hela tiden & frågade om jag ville med & spela volleyboll?
Jaja, enligt mig får man inte flörta på jobbet så lägg ner killar & förresten så är jag ju upptagen så där rök er chans.

Väl efter jobbet så cyklade jag iväg till grönby för att inhandla inpackning & hårnålar.
Hittade oxå en bikini & ett par chinos som jag vill ha men dem inhandlade jag inte gör jag tänkte att mamma skulle få vara snäll & köpa det åt mig i helgen, tack på förhand mamma!
Sen så bar det av hemåt på cykeln, för er som inte har någon koll så är det lite mer än 2 mil från mig till biltema där jag jobbar så det är ingen 10min cykelsträcka direkt.
Iaf så bad jag till vädergudarna om medvind, men vädergudarna var helt klart hatiska mot mig & istället fick jag världens motvind & ett hejdundrandes spöregn, tack för de ni!

Nu däremot så ska jag krypa ner i sängen & kolla på en film & äta vindruvor, jag köpte med mig 2 askar vindruvor hem för jag tyckte att jag var värd det efter att ha cyklat 5 mil idag.
Sen som kommer jag säkert slockna snart oxå eftersom att jag ju trotts allt gick uppklocan 4 imorse.

Vi hörs senare gott folk!

336005-429


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0