060508

Jag är hemma igen efter ett riktigt hårt men skönt jympa pass.
Jag älskar verkligen känslan efter att man riktigt har tagit ut sig, den där känslan när allt i kroppen domnar bort & man känner sig som en spaghetti i hela kroppen, den känslan är så jäkla skön & så känner jag mig nu efter att verkligen ha tagit ut mig.
Nu sitter jag iaf nyduschad i min säng med ett glas bubbelvatten (älskar!) & väntar på att reprisen av andra avenyn ska börja. Sen så blir det till att slockna direkt eftersom att alarmet är ställt på 04:00 imorgon bitti.
Oh gosh hur ska man orka upp? Men för min del ska det nog inte vara några problem ska ni se.
Sen vid 5 tiden så tar jag (tro det eller ej) cykeln iväg till biltema för att jobba frånklockan 6-11.

Sen ska jag dra en shopping runda & kanske möta min kära vän jeanette?
Sen får jag se om jag pallrar mig till skolan för innebandy uttagningen som jag & moa håller i.

Nej nu ska jag lägga mig ner, sussa sött kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo klart du måste på uttagningen de är ju vi som håller i de :P

2008-05-07 @ 08:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0