060508

Jag har hunnit med en massa på bara några timmar nu.
Jag har äntligen gjort klart mitt kallköksarbete som skulle varit inlämnat i julas (oups),  men bara jag lämnar in det så får jag iaf godkänt. Sen så har jag pluggat pytte lite svenska & en massa projekt så nu känner jag mig riktigt duktig. Har också varit ute på en lång & skön jogging tur & sen så blev det en underbart god frukost som bestod av naturellt youghurt med solrosfrön & rusin & ett äpple till det, mums.
Nu så ska jag träna lite på en trampmaskin medans jag kollar på en massa avsnitt av vänner.
Sen blir det som sagt ett solning & ett jympa pass ikväll med baby!

Tyvär så tittar inte solen fram idag så man kan ju inte sola ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0