060508

Godmorgon alla glada människor.
Dena morgon har jag faktis fått sova ut, vilket jag verkligen behövde!
Igår gick jag ju som sagt upp vid 5 & tog cykeln till jobbet vid 6, gick faktist riktigt fort så i fortsättningen är det cykeln som gäller, kanske cyklar till biltema imorn oxå?
Det gick iaf väldigt snabbt & jobba igår & sen så var det skola till halv 6 sådär lagom tråkigt.
Sen vart det en underbar middag ute i solen med min älskling & sen cyklade vi vidare till fyrishov efter att ha köpt oss lite jordgubbar. Vi slog oss ner i solen & åt jordgubbar & hade det mysigt innan vattenjympan började.
Och sen så vart det ett skönt vattenjympa pass, love it!

Men idag däremot så ska jag plugga en massa, har så himla mycket som jag ligger efter i som jag måste få gjort.
Så jag tog ledigt från jobbet idag för att hinna klart med allt. (men imorn blir det till att jobba igen)
Men allra först så ska jag ut på en lång jogging tur & resna hjärnan men sen är jag redo för pluggande.
Sen ikväll så ska jag sola & gå på ett intesiv jympa pass med med baby!

På återseende världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0