040508

Ligger framför tvn just nu & degar med min prins.
Och det är vi verkligen värda kan jag säga för vi gav oss ut på ett riktigt äventyr idag. Vi fick nämligen för oss att gå in till stan & det bör påpekas att det är hela 2 mil in till stan från mig så vi pinnade på dem 2 milen in till stan. Det tog hela 2 timmar & riktigt jobbigt var det men skönt måste jag säga. Vissa kallar mig träningsnarkoman men jag bara måste röra på mig för annars blir jag sjukt rastlös. Väl frame i stan iaf så blev det en underbart god sallad på en mysig uteservering. Sen så tog vi bussen hem & nu ligger vi här i sängen med bubbelvatten & vindruvor & min underbara ger mig fotmassage, kan det blir bättre?

En sak som är säker ikväll så är det att jag ska somna så tidigt som möjligt.
För imorgonbitti så ska jag ta cykeln klockan 6 in till stan för att jobba från 7 till halv 2 & sen så ska jag pallra mig till skolan & ha lektion från 2 till halv 6. Sen blir det ner på stan & äta middag med min prins & sen vattem jympa. Herregud vad jag kommer vara slut efter morgondagen!

Nej nu ska jag nog sova snart, eller efter andra avenyn iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0