040508

Hur kan man somna före 10 en lördags kväll?
Ja fråga inte mig men klockan 8 igår så sov jag som en stock & då vaknar man självklart klockan 6.
Jocke & grabbarna blev vist besvikna på att jag inte kom & det kan jag förstå men jag ska gottgöra er kära vänner. Men jag tror att jag blev riktigt trött efter min & min älsklings sjukt långa promenad igår, vi gick 2 mil & gud så duktigta vi kände oss sen.

Idag så blir det en tripp till stan & sen gymmet & sen så ska jag bara dega.
Hade jätte järna velat gå på Vickans skiva idag & alla ringer & vill ha med mig, men förlåt Victoria jag kommer inte.
Jag börjar som sagt jobba klockan 7 imorn bitti & jag ska cykla in till jobbet oxå så jag m åste cykla hemifrån vid 6 så jag kommer aldrig orka med morgondagen om jag går ut ikväll. Sen så är det ju jobb tisdag & onsdag oxå så en utgång skulle nog sabba min ork för alla jobbdagar.

Nej kära vänner nu så ska jag ut i solen, på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0