030508

Ligger i sängen & slappar just nu, har tränat riktigt hårt idag.
Dagen började med ett uppfriskande, svettigt men riktigt skönt jympa pass & sen så bar det av upp till Maxi för en storhandling med mammsen & älsk. Sen så köpte min underbara mamma en soda streamer, vilket är precis vad jag ville ha!  Jag som alltid dricker kolsyrat vatten, så tack så mycket mammsen, nu blir det billigare för dig.
Nu har vi iaf nyligen grillat hamburgare med familjen & haft det mysigt & snart så ska vi ut på upptäcksfärd.
Vi ska antingen gå en lång & härlig promenad & sen kolla på en film som vi hyrt.
Eller dra & mysa med mina härliga grabbs som ska sätta sig på en filt & lyssna på härlig musik & bara ha det underbart. Dem ringde nyligen hem till mig & ville verkligen att jag skulle komma.
Jag vet att dem tycker om att umgås med mig så jag tänker nog ställa upp på det, haha!

Nej nu blir det en dush iaf för mitt hår är fett som smör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0