020508

Sådärja kära vänner nu så har jag klarat av en heldags jobb. Flöt på väldigt bra idag & fick sluta redan klockan 2.
Då kom min prins & mötte upp mig & sen så begav vi oss iväg till gymmet.
Gud så himla skönt det var att gymma idag, jag körde på riktigt rejät & var helt slut efteråt, imorn blir det helt klart mer men då blir det några jympa pass oxå. Sen efter gymmet köpte vi en massa frukt & hyrde 2 filmer.
Så ikväll efter middagen så ska vi ut & gå en jätte lång promenad & sen så blir det till att kolla film, mysa & äta massa frukt, mums. Frukt är helt klart bra mycket godare än godis & snask, jag känner att jag helt klart kan klara av mitt liv utan godis bara jag får frukt! Och det är ju så det är just nu oxå & man mår mycket bättre av frukt med.
Nej nu ska jag skynda på maten för jag är riktigt hungrig verkligen.

Dena helg ska bli så lung som den bara kan bli. Bara massa mys med älskling & tränande.
För nästa vecka ska jag jobba, måndag, tisdag & onsdag & sen skola torsdag & fredag så jag känner att jag kan behöva vila upp mig inför det.
Du är min prins, tack för att du finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0