010508

Jag känner av en viss bakfylla något mindre nu, ska ju trotts allt jobba imorgon så måste göra allt ikväll för att vara helt återställd imorgon. Blir en massa treo, samarin & ramlösa dena kväll.
Jag & min prins är förenade nu igen efter en massa tjaffs igår, men så kan det bli när det är alkohol med i bilden.
Idag har vi bara legat i sängen & kollat på film hela dagen. Pinade i mig lite vindruvor & en massa loka oxå men min mage vägrara att ta emot vätska & föda, blä så illa.
Nu ska jag & min prins iaf spela skiss & gissa ett tag & sen ska vi sussa.
För imorn så blir det jobba från 8-4 & sen gymmet, känns hemskt nu men går nog bättre imorn.

Natti nu kära vänner så hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0