010508

Blev vist ett fylle inlägg igår kväll, ursäkta för det!
Gårdagen var iaf underbar till en början, hade en riktigt mysig champagne fruskost med mina töser & sen så begav vi oss iväg på en trevlig tripp in till stan. Träffade många underbara människor & hade en allmänt rolig dag. Begav mig av hem till moa sen igen efter att ha palnerat att dra på grillfest med jocke & gänget sen.
Vart först en massa skitsnack på balkongen hemma hos moa & sen en mysig grillning med jocke & mina kära vänner. Sen vart jag nog lite för full efter att inte ha druckit på ett bra tag, så jag vinglade in till stan & sen spårade allt ur så jag var hemma riktigt tidigt igår men lika bra var nog det.

lite bilder ifrån gårdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0