tjurig onsdag

Tänkte skriva vad jag gjorde igår (onsdag) eftersom att jag inte han blogga. Jo morgonen började med gym & sen bar det av till praktiken. Där flöt dagen på bra men jag var på dåligt humör så stod mest & tjurade hela dagen medans personalen höll på & retas med mig, uscha. Sen skyndade jag mig hem för att laga mat till pappa & malin för att sen skynda mig iväg in på träning igen. Och det som inte fick hända hände, tåget var inställt.  Arg som ett bi cyklade jag hem & lämnade cykeln för att ta  bussen in till stan istället. Men jag hade ju redan missat core passet som jag & min prins skulle köra så det var med en sur min jag tog bussen in till stan. Istället dena kväll så blev det Puls jympa, fyfan säger jag bara. Jag hade riktigt svårt att uppfatta alla steg & rörelser men jobbigt var det. Jag hatar att alla jympor har olika instruktörer & olika rörelser, men jag är rätt bra ändå måste jag erkänna. Sen blev det ett paket vindruvor & mys i sängen för mig & min prins del. Ett perfekt slut fick trotts allt dena dåliga dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0