solig tisdag

Nu har jag nyligen komit hem efter en dag på praktien. Dagen flöt på fort som vanligt, vilket alltid är skönt.
Nu däremot är jag super trött, gick upp klockan halv 6 imorse också för att hinna träna innan praktiken.
Jag var sjukt trött när jag kom till gymet men när jag väl kom igång piggnade jag till fort & tränade hårt dena morgon gjorde jag oxå. Nu ikväll ska jag försöka plugga lite svenska inna jag beger mig iväg på träning.
Egentligen har jag fått träningsförbud av mamma, hon tycker att jag tränar för mycket & att jag har gått ner 7 kg på 2 månader skrämmer henne så jag får knappt träna för henne längre men det gör jag ändå. Det är ju så himla skönt & tränar man inte så blir man bara rastlös. Däremot ska jag nog börja äta lite mer så hon slipper vara så himla orolig. Men mammor är ju som dem är & det är mesta dels bara gulligt. Nej nu måste jag krypa ner i sängen med en stor kopp varmt te & rå plugga svenska, har nämligen prov på torsdag så.
Ha en underbar tisdags kväll nu kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Erik

Lite glädjespam bara:
Du är en helskön människa på ditt eget lilla sätt! Jag hoppas att du har det bra och mår bra! Det var allt jag ville säga. Ha en supertrevlig fortsatt tisdag!

2008-03-04 @ 16:49:54
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0