sol sol sol

Usch klockan ringde klockan 5 imorse & då var det bara för mig & min prins att pallra oss upp för bege oss iväg till gymmet för ett jympa pass. Efteråt kändes det riktigt skönt & jag sprang iväg till bussen till skolan. Väl i skolan var jag själv, var var mina vänner? Men en vän nämligen Martina kom & förgyllde min dag. Idag har vi mest haft tråkiga lektioner men dagen avslutades med att vi tillverkade choklad figurer, kladdigt & sådär lagom kul.  Men jag & Martina kom även på att vi vill göra vår praktik i 3:an utomlands så vi sprang upp till Norpan för att prata om det. Han sa att vi nog kunde få praktisera på teneriffa för där var 3:orna i år.  Men vi ska prata mer om det där senare, men fatta skönt med 9 veckors praktik på teneriffa, vi vill! Det som är problemet är att man helst ska vara 2 men vi är 3 men det ska nog gå & ordna. Nu däremot ska jag pussa på min prins som kom hit nyss & sen så ska vi bara mysa resten av kvällen. Ha en underbar torsdag nu.

bilder från choklad tillverkningen


Kommentarer
Postat av: neell

sååå jag var inte ens med räknad? :S

2008-03-06 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0