Min måndag

Hade ett prov i skolan direkt på morgonen som faktist gick riktigt bra.  Sen egnade vi resten av lektionen åt att hitta recept från olika länder. Sist dena måndag hade jag & martina choklad & konfetyr vilket jag trot kommer bli en rolig kurs. Iaf så började vi kursen med choklad prov smakning, för min del blev det ingen smakning eftersom att jag inte äter godis men martina fick förklara hur dem olika chokladerna smakade istället.
Sen efter skolan kom min prins hem till mig & han hade med sig en pressent :) det var underkläder & jag blev super glad. Han skämmer verkligen bort mig för mycket & ger mig saker hela tiden, men jag klagar inte om man säger så, hihi. Sen dena måndagskväll så vart det såklar vattenjympa som vanligt & sen somnade jag gott i min prins famn.

här har ni underkläderna som jag fick av min prins

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fasiken, snygga underkläder. :) Fin färg :)

2008-03-04 @ 16:38:04
URL: http://fuckingfancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0