Min fredags kväll

Fredagskvällen närmade sig och jag var jäkligt sugen på att spåra lite just denna kväll. Iaf så begav jag mig av hem till jockes nya lägenhet där jag skulle hjälpa till och riva tappeter. Haha men jag upptäckte att jag inte direkt valt dem lämpligaste kläderna för just ett sånt  skit göra. Så istället dansade jag loss rejält i lägenheten medans grabbarna gjorde skit göra. Efter ett tag blev jag uttråkad då ingen ville göra mig sällskap på dansgolvet så jag satte mig på en stege och peppade killarna till att vi skulle dricka alkohol denna fredags kväll. Och självklart kunde dem inte motstå min ide så vi satte oss i bilen & gasade iväg till systemet sådär i sista sekund innan det skulle stänga. Sen vart det tillbaks till jockes nya lägenhet där jag, gaucho & babbsan satte oss ner & drack på & kollade på när jocke spacklade. Haha stackarn vi satt där & drack öl & hade kul medans han var tvungen att spackla klart innan vi kunde bege oss iväg till hans andra lägenhet för att dricka där. Iaf så blev jocke klar till sist & vi begav oss till hans andra lya. Där hade vi en rolig & full kväll där det sprutades champagne åt alla håll, hehe.
Sedan begav jag mig hem skapligt tidigt eftersom att jag hade match på lördags morgon.
Tack för en trevlig kväll killar.

jocke slet & vi andra kollade roat på



Med lite alkohol i kroppen är det till och med kul att läsa?
haha en ful video från kvällen.


Kommentarer
Postat av: Martina

du dricker ju inte ;)

2008-03-02 @ 19:10:44
URL: http://mlina.blogg.se
Postat av: Marris

Nej min ibland måste man ju unna sig som sagt.
Har inte druckit på 2 månader så kände att jag fick det i fredags. men nu blir det uppehåll på alkoholen igen

2008-03-03 @ 08:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0