En regnig lördag

Väckar klockan ringde klockan 6 imorse så det var bara att pallra sig upp, helt sjukt att behöva gå upp så tidigt på en lördag. Men måste man så måste man, jag & mamma begav oss iväg in till allians hallen vid 8 tiden för att sitta i seketariatet. Det gick inge vidare då jag nästan halv sov & skulle sköta klockan på det så domarn röt till åt mig ett bra par ggr så att jag skulle vakna till. När matchen slutade runt 10 så var det bara att bege sig iväg till Norrtälje där jag skulle spela match, fyfan vad långt bort säger jag bara, världensände? Det var en jämn men tråkig match då matchen spelades på världens minsta plan & det bara blev en massa gruff & inget vidare spel. Matchen slutade iaf 6-6 efter en total dommarskandal & vi skulle egentlige ha vunnit. Väl hemma så blev det en lång & skön dush & sen kom min prins hit. Så nu har vi mysigt & käkat mat precis. Han är rätt sliten då han var på konferens i stockholm hela dagen & natten igår. Eller på kvällen var det tydligen gratis alkohol & han blev full som ett svin. Så medans jag drack billig öl igår så drack han steekar dricka & mäklar bricka & bara steekte med alla brats. 
Aja ikväll ska han då inte steeka utan bara mysa med mig & kolla på melodifestivalen. För det är precis så som min kväll ser ut, melodifestivalen, vindruvor, passionsfrukt & en massa mys med min prins ♥
Precis så som jag vill att min lördagskväll ska spenderas, hoppas att ni får en lika mysig sådan.


Det är med dig som mina kvällar blir som bäst, kom så går vi & myser min prins.

Kommentarer
Postat av: J

ni är dom sötatse jag vet :D

2008-03-03 @ 16:07:30
URL: http://josefinjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0