290308

Vaknade av att klockan ringde redan klockan halv 8 imorse. Så då var det bara att pallra sig upp & göra sig i ordning. Väckte min prins som sov tungt så det tog ett bra tag. Men väl klockan halv 9 så satt vi där på bussen. För mig vart det jobbet & han begav sig hemåt. Gjorde massa smörgås tårtor hela dagen idag på jobbet. Sen när jag slutade runt 12 så kom min prins ridande på sin vita häst. Haha eller inte men han kom cyklande & hämtade upp mig utanför jobbet & så begav vi oss av till gymmet för att träna som vanligt. Väl vi gymmet så mötte vi upp malin & sen tränade vi i lite mer än en timma. Sen vart det en sväng på stan för min prins skulle köpa skor, vi hittade ett par som han ska ha + att han köpte ett par sol brillor.
Nu ligger jag iaf här i min säng nydushad & får massage, kan det bli mycket bättre?
Ikväll iaf så ska jag & victoria hem till Jimmy & sen ut med dem grabbarna, kan bli ruskigt kul..
Var ju som sagt var så himla länge sen jag umgicks med dem.
Nej nu ska vi äta, ha en underbart rolig lördags kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0