280308

Har precis ätit middag med familjen & min prins.
Nu sitter Petter & Malin & delar på en vinare & jag ska snart piffa till mig lite & joina dem.
Sen vid 10 tiden så ska vi iväg & bowla, det är jag, malin, petter, gaucho, hannes & kanske sophie & kalle.
Jag känner på mig att systrarna Hedin kommer att ta hem det här, eller vad tror ni?
Min prins är ju redan under flötet så hans klot kanske för hoppningsvis hamnar på fel bana.
Sen får vi se vad som händer efter bowlandet, "systra mi" är ju bara 17 så de lär nog inte bli någon utgång iaf  & jag ska förresten jobba imorn så utgången får vänta tills imorn kväll. Jag börjar iaf 9 imorn bitti så det blir nog inte allt för sent ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0