280308

Godmorgon alla morgon pigga människor, jag är helt klart en av er.
Nu är klockan iaf närmare bestämmt kvart över 6 & jag ska snart iväg & jobba men får skjuts av mamma så ska väl åka om sisådär en kvart. Efter det att jag har jobbat & slitit idag så blir det en middag med familjen & sen bowlaget med lite folk. Jag kommer självklart utklassa alla, men har hört på ryktes väg att killarna ska vara riktigt bra på det där med bowling. Men med lite öl i kroppen kanske även kloten börjar vingla, elller vad tror ni?
Imorn iaf så ska jag & victoria hem till jimmypå lite förfrest & sen så blir det utgång. Det kommer verkligen bli hur kul som helst då det var på tok för längesen jag träffade jimmy sist.
Nej nu ropar mamma så nu ska jag gå ner & packa väskan.
Han en underbar fredag kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Var med och tävla här, om du inte redan deltar:
http://junitjej.blogg.se/1206601794_vinn_produkter_frn_fo.html

2008-03-28 @ 06:32:59
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0