270308

Ja sådär ja, nu sittter jag här nydushad & fräsh & ska snart krypa ner under täcket & knoppa.
Som jag nämnde tidigare så vart det en snabbvändning när jag kom hem från jobbet. Var bara till att byta om innan jag begav mig iväg till Gränby C. Väl där mötte min prins upp mig & jag drog mig en fasligt snabb shopping. Vart 2 klänningar & inte mycket mer än så. Sen så bjöd min älskling mig på middag, för min del blev det en underbart god Cesarsallas & för min prins tröck i sig en pizza. Sen upptäckte vi att tiden tickat iväg så det var bara att dra rushen iväg till bussen för att hinna i tid till vårt intensiv pass på gymmet. Jag körde hårt, hårt & svettades som en gris men det känns väldigt skönt nu efteråt. Nej nu ska jag sussa kära vänner, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0