270308

Jag har precis komit hem från jobbet. Har varit en helt okej dag, har stått & gjort smörgås tårtor hela dagens så det har flytit på bra. Imorse hade jag iaf en underhållare som fick mig att skratta mig igenom hela morgonen. Nämligen på parkeringen utanför fönstret på jobbet så stod det en taxi. Taxichaufören dansade i minst 2 timmar dena morgon, haha fy vad kul jag hade. Han körde någon slags morgon jympa kom vi överens om men när han även dansade när han stod & kissade i buskarna så började vi undra om han var hög eller något. Sen iaf när han hade dansat klart så började han köra runt, runt i bilen på parkeringen. Haha efter 3 timmars skratt så fick han nog en körning tyvär, men tack för skratten!
Nu känner jag mig iaf rätt sliten men inte ska jag gå & lägga mig för det inte.
Nej snart ska jag på Club kväll på Vero moda, sen blir det en sallad med min prins & sen träna.
Vi ska på ett intensinv jympa pass ikväll igen, det är så jävla jobbigt & men så jälva kul & skönt.
Ha en härlig kväll nu kära vänner i solskenet, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0