260308

Nu snart så ska jag iväg & träna igen,ska på ett jympa pass med min prins som börjar klockan halv 5.
Min dag har varit rätt trist, har spelat en massa kort med syster, varit & tränat, gått en lång prommenad i den obehagliga stormen & nu alldeles nyss så låg jag i sängen & såg en beck film & käkade annans & hällde i mig 1 liter loka, det var nog det bästa ida, hihi. Men nu snart så ska jag iaf ta bussen in till stan för att träna.
Sitter just nu & pratar med min syster på msn, det känns rätt töntigt måste jag säga. Hon ligger i sin säng & skriver till mig & jag ligger i min säng & skriver till henne. Jag skulle lika järna kunna öppna min käft & säga allt jag säger på msn men det känns ändå för jobbigt.
Ikväll efter träningen så följer min prins med hit så jag får mysa med han ikväll, men blir nog till att sova tidigt iaf. Börjar jobba 7 imorn bitti så kan vara bra att vara pigg då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0