260308

Godmorgon ..
Idag skulle jag egentligen ha gått upp klockan 5 & börjat jobba klockan 6 men varo upplocket på biltema var flyttat tills imorgon så de blev inget av de idag. Blir inget av de imorn heller för då ska jag jobba på goda mackan istället. Idag däremot så ska jag snart få upp min kära syster så att hon kan äta frukpost & spela kort med mig. Sen ska vi iväg & träna idag med. Sen så måste jag in till banken & fixa mitt lägg idag, tappade bort det förra på fyllan för ett bra par månader sen & det är sådär lagom jobbigt med pass. Så det ska kirras idag + att jag ska köpa världens finaste byxor från Åhléns. Men nu kära vänner så ska jag in & hoppa på min syster.


Byxorna är i stil med dessa men bra mycket snyggare & tajtare nere i benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0