240308

Det har precis varit påskhelg & jag har inte haft något internet vilket är likamed ingen uppdatering i bloggen.
Påsken brukar ju betyda en massa massa godis, men inte för min del inte. Nej istället fick jag en stor korg med frukt, underbart. Så för min del så har det inte blivit en massa godis utan en massa frukt, mums..
Påskhelgen har varit rätt lugn. Skärtorsdagen vart det innebandy & sen myspys. Långfredagen så var jag bara hemma & mös med min prins. På påskafton så jobbade jag på morgonen, sen vart det påskimddag hemma hos farmor & farfar & sen begav sig jag, petter & malin hem till Gaucho. Där vart det singstar med lite folk & sen vidare till bowlaget, rolig kväll. Påskdagen åkte jag med familjen & min prins hem till mormor för påskmiddag där & sen på kvällen så var jag & min prins & bowlade med mamma & pappa. Och idag så är det annandag påsk & vi ska snart iväg & träna, vilket ska bli skönt. Sen ikväll så blir det innebandy & mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0