200308

Sitter i skolan just nu & har samhälls kunspa, det suger sjukt mycket. Har ritat lite kartor & gjort tråkigheter. Men sen så är det bara en lektion kvar & sen så ska jag möta min prins på stan. Han ska köpa kläder till mig i påskpressent så självklart ska jag få välja allt som jag vill ha, han är bra underbar han. Jag älskar att bli bortskämmd & det lyckas han utmärkt med. Sen blir det en sallad på cupido & vidarfe på innebandy & sens å blir det mys hela kvällen. Vad ska ni göra dena skärtorsdag kära vänner?
Jag saknar att man är för gammal för att gå påskkärring, jag älskade det. Men blir man någon gång för gammal för allt det roliga? Ja man blir nog det för att gå påskkärring iaf, dem flesta föredrar nog att ge godis till små sött påskkärringar & inga jätte påskkärringar. Jag ska iaf skämma bort alla söta påskkärringar som kommer till mig idag, så alla som ska gå påskkärring idag, kom till mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen! vi lånar en unge och går Påskkärring i Storvreta?! :D

2008-03-20 @ 13:18:50
URL: http://missnell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0