190308

Jag gick upp tidigt imorse, ruskigt tidigt. Fick skjuts av Viktor till jobbet, man tackar.
Sen slet jag & nelly hela dagen & vi är grymma må jag säga. Fast hittar man lite vagnar på konstiga ställen där det fortfarande är varor kvar i så vet man alldeles säkert att det är Nelly den busungen som vart i farten. Men dagen flöt iaf på fort idag & när vi slutat så begav jag mig iväg för lite påsk shopping, haha. Skulle inhandla ett jätte påskägg till min prins. Och tro mig jag hittade ett enormt stort ägg för hundra spänn & jävlar vad stort det är, han kommer behöva äta ihjäl sig. Sen var jag ju tvungen att köpa innehåll till hans ägg oxå, det blev 3kg lösviktsgodis & massa chokladkakor & godispåsar. Sen köpte jag 2 pressenter som jag lagt i oxå. Ja min älskling får ett enormt stort ägg av mig, att det är enormt stort bevisar att jag är enormt kär i honom <3 Men tyvär så vart det väldigt dyrt oxå, så nu är jag pank, men det är han värld min prins, han skämmer ändå bort mig så himla mycket. Jag & pappa vägde hans påskägget se & hela ägget väger ca 5kg, & ja det är verkligen tungt. Jag personligen får ju såklart inge godis i mitt ägg av honom eftersom att jag inte äter godis men jag vet att jag ska få vindruvor & kläder för han har skvallrat. Nej slutpratat om påskägg, för nu däremot så ska jag snart ta mig en varm dusch & sen krypa ner i sängen med en kopp te & kolla på hannibal på 6:an. Läskigt!

 
Han är bara min snygging ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ Hoppas du får en bra kväll! ♥

2008-03-19 @ 19:46:06
URL: http://gabbgabb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0