180308

Var ju som sagt med malin & mamma i stockholm i går för lite shopping. Jag var sjuk & på inget vidare shopping humör dena dag plus att vädret var riktigt dåligt. Det vart ändå en mysig dag om man bortser från min sjukdom, han igenom dem flesta affärer & han med en fika & en lunch. Jag som knappt orkade kolla mig omkring (då är jag verkligen sjuk) införskaffade mig iaf ett par mörka jeans, blåa kapri byxor, vita sneakers, ett par glansiga svarta leggins, ett par mönstrade leggins, BH & trosor. Mamma kunde glädja sig åt att jag var sjuk & på inge vidare shopping humör för desto billigare blev det för henne. Men jag har ju en syster oxå så det vart inte allt för billigt för min stackars mamma, men det var faktist hon som shoppade mest kläder just dena dag.
Hon är verkligen världens bästa mamma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0