180308

Jag är sjuk, jag verkligen hatar att vara sjuk. Halsen svider, bränner & tar död på mig. Huvudet dunkar som om någon stod & slog en sten inuti skallen på mig & jag svettas& fryser om vart annat. Febern ligger på ca 39 & jag bara tycker synd om mig själv & klagar. Så idag vart det ingen praktik för min del pga att jag inte mår någe vidare. Har istället legat i sängen & spelat the sims hela dagen & sovit. Jag har verkligen inga krafter i kroppen, har försökt få i mig lite soppa idag men det gick knappt eftersom att jag har så ont i min hals. Hjälp jag orkar knappt gå så kraftlös är jag & HUNGRIG!  Men imorgon ska jag iaf jobba trotts att jag är sjuk, jag är en kämpe. Viktor ska skjutsa mig & nell redan klockan halv 6 imorse, gud så tidigt säger jag bara. Men blir ingen praktik för min del imorn heller utan ska bara jobba & sen hem & sova direkt vid 11, vilket nog kan bli behövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0