170308

Igår blev söndagen bara lugn eftersom att min prins var lite sliten efter gårdagen. Men det blev lite träning &en riktigt lång & skön prommenad i det vackra vädret. Vi hyrde även en film dena söndag, nämligen 1408. Kan tyvär inte säga vad jag tycker om den då jag somnade alla 4 ggr jag & vi försökte se den. Men så jäklans läskig kan den nog inte varit. Så söndagen blev iaf som en söndag ska vara, fylld av träning & ändå rätt slapp.

Men nu idag är det måndag & det innebär ingen skola.
Så idag ska jag, mamma & malin åka till stockholm & shoppa, det gills.
Lägger upp bilder senare mot kvällen på vad som har inhandlats.

Kommentarer
Postat av: Martina

va du inte sjuk ;)

2008-03-17 @ 12:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0