170308

Dålig upptadering igen jag vet, men vårt internet har nämligen kraschat.
Men jag ska väl ta & uppdatera er om vad som hände i lördags.
Först vart det träning, bandy & mys på dagen, sen en middag med massa god mat & trevligt sällskap.
Senare begav sig jag, petter & linda till ekeby för en förfest i en lokal där.  Det var jag, linda & en massa bandy killar, sådär lagom kul i början men sen mot slutet vart det roligare. Runt 11 tiden begav vi oss iaf iväg in till krogen, det var riktigt mycket folk ute dena kväll & massa människor som man kände igen vilket var skapligt kul. Jag personligen var nykter dena kväll men hade lika roligt för det. Linda som var på ett riktigt danshumör dena kväll såg till så att vi var på dans golvet i princip hela tiden, men det var kul. Sen blev det sista bussen hem & jag fick självklart ta hand om både syster & pojkvän, haha fyllskallarna klarar sig inte själva.
Tacka alla människor som förgyllde min Lördags kväll iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0