150308

Godmorgon alla glada, klockan är halv 9 & jag är hur pigg som helst.
Inte så konstigt då jag & min prins hade en riktigt lugn kväll igår & somnade riktigt tidigt gjorde vi också men det var behövligt känner jag. Just nu sover min prins men jag ska väcka honom snart för vi ska nämligen åka & gymma om ett tag. Och sen så blir det lite shopping & kanske bandy. Det är jubåde Schlager- & bandy yra dena dag. Men kanske allra mest Bandy yra här i Uppsala menmer Schlager yra i mitt huvud. Jag tror att Charlotte Perelli tar hem segern ikväll trotts att jag inte gillar henne så värst mycket men låten är bra.
Min dag ser iaf ut såhär,  väcka min prins, åka & träna, shoppa, känna av bandy hysterin, främande + trevlig middag, utgång & kolla på melodifestivalen, dra vidare till annan krog Utgång.
Ja så lyder som sagt mina planer för dagen. Låter det intressant så är det bara att följa med.
Nu ska jag iaf väcka min prins, ska hoppa på honom & kittla honom, jag är busig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0