140308

Fredag idag & helg vilket verkligen känns behövligt för min del.
Fredagen började med en välbehövlig sovmorgon till klockan 12, sen så var det skola fram tills klockan 2.
När jag väl kommit hem idag så blev det till att städa mitt rum, jag kände att det var något som verkligen behövdes göra. Sen kom min Prins hit också & gjorde mig lycklig. Min fredags kväll blir iaf lugn, jag ska bara mysa med min prins & kolla lite tv, sen blir det nog sova rätt fort då jag är trött som en åsna. Men imorgon blir det iaf en vildare kväll, för imorn blir det utgång! Jeanette ville iofs att jag skulle dra ut med henne & lite tjejer ikväll men jag är alldeles för trött för det. Men imorn då jävlar. Nej nu ska jag ge min prins lite kärlek & äta vindruvor, ha en underbar fredags kväll kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0