140308

Förlåt, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit på 2 dagar nu.
Men läget har nämligen varit så att jag verkligen inte har haft tid, jag har vart uppbokad & upptagen till tusen & inte haft en enda sekund över till att dela med mig av mitt liv. Men nu kommer iaf en uppdatering.
I Onsdags så började som sagt dagen med jobb på Biltema, redan klockan 20 i 6 på morgonen, usch vad tidigt det var. Mamma skjutsade iaf mig & Nelly till biltema där vi plockade upp varor fram tills klockan 11. Det gick helt okej men jag var bra tacksam att Nelly också jobbade med mig. Sen efter jobbet så begav jag mig iväg av till Praktiken för att fixa ihop lite sallader innan jag slutade klockan 3. Sen hade jag en jobb intervju på Goda mackan klockan 4 så det var bara att skynda sig iväg dit. Egentligen var det väl ingen jobb intervju eftersom att jag redan fått jobbet men dem ville träffa mig & prata lite. Sen direkt efter intervjun var jag tvungen att införskaffa mig en almenacka då jag känner att det blir lite mycket att komma ihåg med 3 jobb, skola & massa annat. Sen mötte jag iaf upp min älskling för att vi skulle på ett core pass & sen gymma. Sen när vi kom hem hade klockan redan blivit halv 10 & jag somnade direkt.
På torsdagsmorgonen vaknade jag av att klockan ringde klockan 5 för jag skulle jobba på biltema även dena morgon men började klockan 7 istället dena dag. Tyvär så jobbade inte Nelly med mig dena dag men det gick bra ändå, packde upp lie varor & fixade & trixade i butiken. Sen när jag slutade vid klockan 12 så var det bara att skynda iväg till skolan. Väl i skolan hade vi konditori & gjorde massa marsipan figurer, fun fun. Sen när jag slutade klockan 4 så var det bara att ge sig av till det tredje jobbet nämligen järnvägs grillen, jobbade bara ynka 2 timmar, nämligen från halv 5 till halv 7. Sen när jag slutade vid halv 7 var det bara att ta bussen iväg till Innebandyn. Och sen så var jag inte hemma förns klockan 10 dena kväll & då somnade jag direk i min prins famn.

Så ni kanske kan förstå att jag inte har haft tid att skriva då jag har haft fullt upp men jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera, I promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0