110308

Kom hem från praktiken för ett tag sen & kastade mig direkt i sängen för att kolla på andra avenyn då jag missade de igår tack vare vatten jympan. Och nu är jag så jäklans trött, gick nämligen upp klockan halv 6 imorse för att jag & min prins skulle iväg & gymma. Men imorgon blir det ingen sovmorgon heller tyvär, ska nämligen jobba på biltema klockan 20 i 6, usch så tidigt säger jag bara. Mamma ska skjutsa mig & Nelly så då kan man sussa lite längre. Det possetiva med imorn är att jag iaf jobbar samtidigt som Nelly vilket gillas. Och sen när jag jobbat klart så ska jag till praktiken & sen efter praktiken ska jag iväg på Intervju. Jag har nämligen 3 jobb nu, vilket jag kan behöva.  Har fått jobb på Biltema, Järnvägs grillen & Goda mackan så nu ska jag blir rik, haha.
Nej men nu ska jag äta middag, jag skriver mer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0