090308

Har tyvär inte haft tid att skriva något dena helg då jag inte vart hemma så mycket men nu ska jag uppdatera er om vad som hänt dena helg, vilket faktist inte är så fasligt mycket.
I fredags vart det iaf mys & skräckfilm med älskling efter det att vi blivit vänner igen, vi såg saw 3 som jag personligen tyckte var hur dålig & oläskig som helst men min prins röck till ibland, hehe.
Sen i lördags så vaknade vi runt 9 tiden för att äta en mysig frukost innan vi begav oss iväg till gymmet.  Körde hårt där i 2 timmar innan vi begav oss ner på stan för lite shopping. Allra först blev det en fika på  waynes, för min del blev det endast en frukt smoothie men min prins tröck i sig en lassagne oxå. Sen vart det en lång runda på stan & jag vill ha minst 100 par skor som jag har sett, kan bli dyrt?  Sen köpte iaf min prins kläder till mig, han är så underbar & skämmer bort mig jämt :)  Lördags kvällen sen skulle jag egentligen spenderat med Sandra då vi skulle ha gått ut & så. Men jocke hade ju precis flyttat in i sin nya lya så jag & min prins begav oss dit för lite krök.  När vi väl kom dit så hade grabbarna supit hela dagen så dem var lagom packade. Iaf så vart det jag & killarna dena kväll som vanligt. Men för min del blev det en nykter kväll, känns som att alkoholen bara förstör all träning annars, nej gud så tråkig jag är. Men jag hade kul utan alkohol i blodet igår kväll ändå. Var nog tur att jag var nykter dena kväll då jag fick släpa hem mig dyngraka prins som fått i sig skapligt mycket alkohol.
Sen idag söndag så vaknade jag & min prins skapligt tidigt för att bege oss iväg till gymmet idag med.
Körde på rätt länge innan vi inhandlade oss lite vindruvor & begav oss hemåt & just nu sitter vi här & väntar på att få i osss lite middag. Sen blir det nog en lång promenad, kanske baka lite för min prins vill ha bullar & sen kolla på innebandy. 

Min prins inköp till mig,  en svart klänning & ett blommigt linne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0