070308

Idag har det varit en underbar dag & solen har strålat i mina ögon hela dagen.
Vart som sagt en kort dag i skolan, hade en redovisning & sen något prov & sen bar det av ner på stan igen.
Väl nere på stan mötte jag min kära vän Sandra vilket verkligen var på tiden då det var riktigt länge sen vi sågs sist.
Vi åt lunch & snackade om allt mellan himel & jord, det finns så mycket att prata om då man inte sätts på länge.
Jag åt iaf en underbart god lasagne till lunch medans Sandra högg in på buffen.
Sen vart det en runda på stan innan vi begav oss av åt olika håll. För min del blev det hemåt & nu sitter jag här & verkligen borde städa mitt rum men det är ingenting som jag orkar just nu. Ikväll tänkte jag kanske hjälpa jocke & flytta om han behöver det, eller festa lite med bylle & co eller bara mysa med min älskling. Får se vad det blir, imorgon kväll ska nog jag & sandra hitta på något mer fartfyllt vilket kan bli riktigt skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0