070308

Solen skiner dena fredagsmorgon & jag är på ett strålande humör.
Igår var jag ruggigt trött & somnade tidigt?  Vaknade upp vid 10 tiden av att min prins pussade mig i pannan & åkte hem. Tråkigt tänkte jag men somnade om direkt. Så eftersom att jag somnade så tidigt igår så blev det inge sova dena sovmorgon. Nej jag vaknade redan k lockan 8 & gick upp & tog en lång prommenafd & nu sitter jag här ny dushad.  Börjar skolan klockan 12 idag så har lite tid på mig att roa mig innan. Slutar klockan 2 sen, ja gillar verkligen fredagar. Nu sitter jag & funderar litepå vad som händer dena helg, tror det bir en lugn helg med mycket träning. Får se om jag kanske hälsar på joccke idag eller så ska jag & min älskling hyra en massa skräckisar & kolla på ikväll. Imorgon (lördag) så blir det iaf träna, shopping & sen mys framför melodifesivalen med min prins. Och sen på söndag blir det mera träning & baka ska vi göra oxå, min prins vill att vi ska baka bullar så vist.
Hihi så det blir nog en helg med min prins & en massa träning. Är för pank för party iaf, usch jag hatar att vara  pank. Men men jag är rik på kärlek & det är viktigare.
Nej nu ska jag ta mig en kopp te & göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0