240608

Kära vänner jag är hemma igen, äntligen.
Nej verkligen inte äntligen för jag vill ut & upptäcka mer av världen.
Men en sak som är säker är att nästa år när jag slutar skolan så ska jag jobba satan i ett halvår & sen så beger jag mig av & reser runt i asien i uppåt 5 månader, nån som ska med?

Vår tripp till Riga var iaf kanoners, jag gillade shoppingen men fick inte med mig allt för mycket hem tyvär.
En sak som var säker är iaf att det bjöds på riktigt god mat, mums..
Annars så var jag mest trött efter turkiet resan så jag var nog en riktigt tråkig flickvän på vår 1 års dag, men det kan inte hjälpas.
Resan hem idag var mest tröttsam & jag har varit lite halvt ilsk hela dagen, så förlåt alla som drabbats.
Det tråkiga idag var att direkt när jag kom hem så var det bara att bege sig iväg till tandläkarn & nu så sitter jag här med bedövning i munen & är hungrig som en gnu.

lite bilder från Riga



samt bilder från mina inhandlade saker.
Jag köpte:
ett par ljusa jenas shorts,
en svart klänning,
en parfym (davidoff cool water freeze me),
en mysdräkt, för att jag mitt pucko endast hade packat ner kläder för varmt väder,
samt en massa alkohol (så på lördag är det fest hos mig, bjud in er själva) 
Klockan däremot köpte jag i Turkiet..


Kommentarer
Postat av: maritna

fest hos dig på lördag asså :D

2008-06-24 @ 21:00:39
Postat av: Anonym

jag bjuder mig haha

2008-06-24 @ 21:28:49
URL: http://lisacrondahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

nancy kommer om de inte blir gbg . =)

2008-06-24 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0